Warunki zakupu

1. Ogólne

1.1 Niniejsze warunki zakupu i dostawy („Warunki zakupu”) mają zastosowanie, gdy Ty jako osoba prywatna („Klient”) składasz zamówienie na stronie internetowej goldenmoose.se lub powiązanych witrynach internetowych związanych z marką Golden Moose, której właścicielem jest Barshopen i Stockholm AB (nr NIP 556855-7523).

1.2 Zastrzegamy sobie prawo do ewentualnych błędów w druku i literówek w niniejszych warunkach zakupu oraz w innej komunikacji za pośrednictwem wszystkich naszych kanałów.

1.3 W przypadku pytań dotyczących naszej firmy lub warunków prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

2. Umowa i zamówienie

2.1 Aby dokonać zakupu jako klient musisz zaakceptować warunki zakupu. Umowa kupna zostaje zawarta w momencie zakończenia zakupu przy kasie. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy lub anulowania zamówienia w szczególnych okolicznościach, na przykład w przypadku problemów technicznych lub końcowej sprzedaży.

2.2 Osoby poniżej 18. roku życia muszą mieć zgodę opiekuna na złożenie zamówienia.

3. Ceny i płatności

3.1 Wszystkie ceny na stronie są podane w lokalnej walucie i zawierają 25% VAT.

3.2 Płatności dokonuje się za pośrednictwem Klarna Checkout lub innego podobnego rozwiązania oferowanego przy kasie. Warunki zakupu Klarna można przeczytać tu.

3.3 Dokonując zakupu na stronie internetowej, akceptujesz warunki zakupu Barshopen i Stockholm AB.

4. Dostawa

4.1 Standardowy czas dostawy to 1-3 dni robocze na terenie Szwecji i 3-6 dni roboczych na terenie Europy. W sezonie czas dostawy może się wydłużyć.

4.2 Wysyłka jest bezpłatna, chyba że przy kasie określono inaczej.

4.3 Nasze dostawy są realizowane głównie przez DHL, PostNord, UPS lub Bring. Oferujemy dostawę do pośredników lub dostawę do domu, w zależności od lokalizacji geograficznej. Przy kasie znajduje się informacja o tym, która metoda dostawy jest możliwa.

4.4 Jeśli nie odbierzesz paczki od swojego pośrednika lub jeśli przewoźnik nie dostarczy Ci paczki z produktami do domu, paczka zostanie do nas zwrócona. W takim przypadku naliczymy opłatę w wysokości €20, aby pokryć dodatkowe koszty jakie się z tym wiążą.

4.5 Jeśli zamówiłeś przedmiot, ale po tym chcesz od razu anulować zamówienie, musisz zwrócić paczkę zgodnie z poniższą informacją dotyczącą prawa do odstąpienia od umowy.

4.6 Jeśli jako klient wprowadzisz błędne dane osobowe / adres dostawy / dane kontaktowe przy kasie, co spowoduje naliczenie kosztów dla Barshopen i Stockholm AB, zastrzegamy sobie prawo do obciążenia Cię opłatą na pokrycie dodatkowych kosztów, jakie ponosimy z tego tytułu.

5. Prawo do odstąpienia od umowy i zwrot

5.1 Gwarantujemy 30-dniowe prawo do zwrotu. Oznacza to, że przez 30 dni od daty otrzymania paczki masz możliwość odesłania przedmiotu i odzyskania za niego zwrotu gotówki. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa wówczas klient. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, jeśli chcesz skorzystać z prawa do zwrotu.

5.2 Aby prawo do odstąpienia od umowy i prawo zwrotu zostały uznane, zwracany produkt nie mógł być uprzednio używany, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu oraz/lub w innym opakowaniu, które umożliwia jego zwrot w stanie nieuszkodzonym.

5.3 Jeśli produkt w momencie zwrotu był użyty w sposób, który w naszej ocenie sprawia, że nie jesteśmy w stanie wyodrębnić jego pierwotnych cech i funkcji, odliczymy koszty amortyzacji. To samo dotyczy wszelkich uszkodzeń powstałych w trakcie transportu, które nastąpiły wskutek niewłaściwego zapakowania towaru przez Ciebie jako klienta.

5.4 Jeśli zapłaciłeś już za swój towar, otrzymasz zwrot pieniędzy po dostarczeniu do nas towaru oraz sprawdzeniu i zatwierdzeniu jego stanu. Zwrot pieniędzy jest zwykle dokonywany w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania zwrotu. Jeśli płacisz na podstawie faktury i nie jest ona opłacona, Twoim obowiązkiem jako klienta jest powiadomienie Klarna o wstrzymaniu faktury lub odroczeniu terminu płatności.

5.5 Jako klient jesteś odpowiedzialny za pokrycie kosztów zwrotu w przypadku korzystania z prawa do odstąpienia od umowy lub zwrotu.

5.6 Ponosisz odpowiedzialność za ryzyko związane z przesyłką zwrotną. Ryzyko obejmuje między innymi zagubienie przesyłki podczas transportu. Dlatego zachęcamy do korzystania z metod wysyłki, w których można śledzić przesyłkę i zachować dowód doręczenia.

6. Gwarancja i reklamacje

6.1 O ile nie określono inaczej, wszystkie nasze produkty objęte są 12-miesięczną gwarancją. Gwarancja obejmuje tylko wady produkcyjne, a nie uszkodzenia, które powstały w wyniku narażenia produktu na działanie siły zewnętrznej lub nieodpowiedniego użytkowania.

6.2 Oto przykładowe sytuacje, dla których nie można zastosować prawa do gwarancji:

  • Wady i szkody powstałe wskutek kradzieży, pożaru, uszkodzeń spowodowanych przez wodę lub uszkodzeń spowodowanych wystawieniem produktu na działanie promieniowania UV.
  • Uszkodzenia lub wady spowodowane niewłaściwym użytkowaniem (uderzenia, wgniecenia, zgniecenia, upadki itp.), wypadkami lub naprawą / modyfikacją wykonaną przez nieautoryzowany serwis.
  • Zmiany wyglądu, szkody i wady spowodowane normalnym zużyciem i starzeniem.
  • Uszkodzenia, wady lub zmiany wyglądu spowodowane myciem produktów w zmywarce.

6.3 Należy pamiętać, że gwarancja nie obejmuje towarów, które są wadliwe lub uszkodzone w momencie dostawy. Takie towary muszą zostać przez Ciebie sprawdzone i reklamowane w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

6.4 Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, jeśli chcesz reklamować produkt posiadający wady fabryczne objęte naszą gwarancją lub jeśli chcesz reklamować produkt, który nie jest w idealnym stanie przy odbiorze w ciągu 14 dni od daty zamówienia.

6.5 Sprawdzamy i testujemy reklamowane zwroty zgodnie z podanym przez Ciebie opisem błędu. Dlatego ważne jest, aby opis był jak najbardziej szczegółowy. Jeśli przedmiot jest wolny od wad, może zostać naliczona opłata na pokrycie naszych kosztów.

6.6 Gwarancja nie może zostać przeniesiona na inną osobę i odnosi się tylko do osoby, której dane znajdują się na paragonie lub fakturze. Aby móc ubiegać się o uznanie gwarancji należy przedstawić kopię paragonu lub numer zamówienia.

6.7 Instrukcje dotyczące szkód powstałych w wyniku transportu:

  • Aby sprawnie rozwiązać reklamację, należy wykonać wyraźne zdjęcie uszkodzonego towaru i wysłać je e-mailem na adres support@goldenmoose.com.
  • Kontaktując się z naszym działem obsługi klienta, zawsze podawaj numer zamówienia.
  • Reklamacje w przypadku uszkodzeń w transporcie należy składać w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia i składać je w tym samym czasie. Dlatego ważne jest, aby przed złożeniem reklamacji sprawdzić całą przesyłkę.
  • Zastrzegamy sobie prawo do zwrotu pieniędzy za uszkodzony towar lub do wysłania klientowi nowego produktu.
  • Jeśli w przypadku ponownej reklamacji okaże się, że produkt jest bez wad, zostaną Państwo obciążeni wszystkimi kosztami wysyłki i ewentualnym kosztem obsługi.
  • W przypadku, gdy wysyłamy towar zastępczy i informujemy, że w zamian należy odesłać produkt/y uszkodzony/uszkodzone, pokrywamy koszt przesyłki zwrotnej. Jeśli klient nie zwróci towaru, w zamian za który otrzymał produkt zastępczy, wszelkie koszty, jakie pociąga za sobą ta wysyłka, koszt towaru i opłata manipulacyjna, są po stronie klienta.

7. Dane osobowe

7.1 Informacje o przetwarzaniu przez nas danych osobowych są określone w naszej polityce prywatności, która stanowi integralną część zapisów i dlatego jest ona przedmiotem akceptacji przed realizacją zamówienia.

8. Siła wyższa

8.1 Czynniki takie jak wojna, klęska żywiołowa, strajk, decyzja rządu, pandemia, niedostarczenie towaru przez podwykonawców, kosztowne okoliczności i porównywalne zdarzenia, na które nie mamy wpływu, należy przypisać działaniu siły wyższej, co oznacza, że ​​Barshopen i Stockholm AB jest zwolniony ze swoich zobowiązań związanych z realizacją umowy. W takim przypadku zakup może zostać anulowany.

9. Spory

9.1 Wszelkie spory będą rozstrzygane głównie w drodze dyskusji z naszym działem obsługi klienta. Postępujemy zgodnie z zaleceniami Rady ds.Skarg Ogólnych oraz korzystamy z narzędzia internetowego rozstrzygania sporów Komisji Europejskiej: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

10. Prawa niematerialne

10.1 Wszystkie teksty i obrazy na tej stronie należą do Barshopen i Stockholm AB i są chronione szwedzkim i międzynarodowym prawem autorskim.

11. Zmiany warunków zakupu

11.1 Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w naszych warunkach zakupu.

Barshopen i Stockholm AB – organisationsnummer (szwedzki NIP) 556855-7523

Tulegatan 2A, 113 58 Stockholm