FAQ

Glosariusz

Jakie metody płatności są dostępne?

Korzystamy z usługi Klarna Checkout i wszystkich jej opcji płatności. Możliwość płatności kartą, na podstawie faktury, płatność ratalna i płatność bezpośrednia. Checkout działa w większości krajów na świecie, jednak metody płatności mogą się różnić w zależności od kraju.

Czy mogę anulować zamówienie?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało wysłane, możesz oczywiście je anulować, jednak zapewniamy bardzo szybką dostawę, co oznacza, że ​​produkty pakujemy od razu po złożeniu zamówienia. Zatem jeśli chcesz anulować zamówienie – zrób to od razu, jednak nie możemy zagwarantować, że zostanie ono anulowane, ponieważ mogło zostać już wysłane.

Dlaczego nie dotarło do mnie potwierdzenia zamówienia?

Najczęstszym powodem braku potwierdzenia jest nieprawidłowy adres e-mail. Możesz to sprawdzić w firmie Klarna, ponieważ to za jej pośrednictwem gromadzimy dane.

W niektórych przypadkach może się również zdarzyć, że masz aktywny filtr SPAM, który zablokował nasze e-maile, więc możesz sprawdzić ten folder lub podobne. Jeśli wciąż nie możesz znaleźć potwierdzenia zamówienia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Dostawa

Ile trwa dostawa?

Standardowy czas dostawy w Szwecji to 1-3 dni robocze, a w Europie 3-6 dni roboczych. W sezonie dostawa może się wydłużyć o kilka dni.

Ile kosztuje wysyłka?

Dziś oferujemy bezpłatną wysyłkę wszystkich zamówień niezależnie od kraju.

Czy mogę śledzić swoją przesyłkę?

Tak, oczywiście, otrzymasz wiadomość e-mail, gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane z naszego magazynu, a następnie zostanie dołączony link do śledzenia i numer śledzenia przesyłki.

Zwrot i wymiana

W jaki sposób mogę zwrócić towar?

Masz prawo do zwrotu w ciągu 30 dni od daty zakupu. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem support@goldenmoose.com, a pomożemy Ci tak szybko, jak to możliwe.

Instrukcje dotyczące szkód powstałych w wyniku transportu:

– Aby sprawnie rozwiązać reklamację, należy wykonać wyraźne zdjęcie uszkodzonego towaru i wysłać je e-mailem na adres support@goldenmoose.com.

– Kontaktując się z naszym działem obsługi klienta, zawsze podawaj numer zamówienia.

– Reklamacje w przypadku uszkodzeń w transporcie należy składać w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia i składać je w tym samym czasie. Dlatego ważne jest, aby przed złożeniem reklamacji sprawdzić całą przesyłkę.

– Zastrzegamy sobie prawo do zwrotu pieniędzy za uszkodzony towar lub do wysłania klientowi nowego produktu.

– Jeśli w przypadku ponownej reklamacji okaże się, że produkt jest bez wad, zostaną Państwo obciążeni wszystkimi kosztami wysyłki i ewentualnym kosztem obsługi.

– W przypadku, gdy wysyłamy towar zastępczy i informujemy, że w zamian należy odesłać produkt/y uszkodzony/uszkodzone, pokrywamy koszt przesyłki zwrotnej. Jeśli klient nie zwróci towaru, w zamian za który otrzymał produkt zastępczy, wszelkie koszty, jakie pociąga za sobą ta wysyłka, koszt towaru i opłata manipulacyjna, są po stronie klienta.

W jaki sposób reklamować wadliwy produkt?

Zawsze sprawdź towar po otrzymaniu przesyłki. Aby móc reklamować wadliwy lub uszkodzony przedmiot, musisz skontaktować się z nami pod adresem support@goldenmoose.com w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

W przypadku wad i uszkodzeń, które pojawią się po otrzymaniu nieuszkodzonego towaru, patrz informacje o warunkach gwarancji.

Gwarancja i obsługa

Jak długo obowiązuje gwarancja i co obejmuje?

Wszystkie nasze produkty objęte są roczną gwarancją. Produkty są wytwarzane w taki sposób, aby spełniły nasze wysokie wymogi. Ponadto produkty obejmujemy gwarancją na wady fabryczne.

Należy pamiętać, że gwarancja nie obejmuje towarów, które są wadliwe lub uszkodzone w momencie dostawy. Takie towary muszą zostać przez Ciebie sprawdzone i reklamowane w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Przeczytaj więcej w naszych warunkach zakupu.

Czego nie obejmuje gwarancja?

Gwarancja nie obejmuje:

  • Wad i szkód powstałych wskutek kradzieży, pożaru, uszkodzeń spowodowanych przez wodę lub uszkodzeń spowodowanych wystawieniem produktu na działanie promieniowania UV.
  • Uszkodzeń lub wad spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem (uderzenia, wgniecenia, zgniecenia, upadki itp.), wypadkami lub naprawą / modyfikacją wykonaną przez nieautoryzowany serwis.
  • Zmiany wyglądu, szkód i wad spowodowanych normalnym zużyciem i starzeniem.
  • Uszkodzeń, wad lub zmian wyglądu spowodowanych myciem produktów w zmywarce.
W jaki sposób czyścić produkt?

Produkty należy myć ręcznie. Napełnij letnią wodą i odstaw na chwilę, lekko wstrząśnij i wylej. Powtarzaj czynność do momentu aż produkt będzie czysty.